tisdag 25 november 2008

Max(ad) mascara från M Factor


Max Factor - Lashfinity - No. 502 Black Brown is da thang för mig.
Förlängda ögonfransar, javisst! Här är det lätt att applicera mascaran, klumpar nej tack. Den förlänger bra, utan klumpigheter, och den lyckas även förse ögonfransarna med volym.

När man använder kroppsdelen där mascaran är fäst - ögonfransarna på ögonlocken - märker jag på mig själv att jag gärna blinkar mer än någonsin.

Folk tror nog att jag bär kontaktlinser eller flörtar... Nej, jag är lyckligt gift, sorry, better luck next time.

Nej, ingen risk att den tynger ned ögonlocken, fransarna behäftas med innehållet fast det väger så lite, så lite.
Det här är en maxad mascara, på min ära, en favorit i min samling.

Mascaran betingar runt en hundring, det är så lätt att bara lägga fram en
CvLinné och komma hem och peta/kleta fast den här på ögonfransarna.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: