tisdag 25 november 2008

Schwarzkopf flygschampoo

Schwarzkopf är hår, vilket ju företagsnamnet antyder, och de ståtar dels med en Konsumentserie och dels med en Professional-serie. Hehe, konsument, kan man ju inte vara, tss. Futtigt, Konsum.

Nä, jag tittar närmare på Professional-serien och fastnar för ett schampoo:Gliss Hair Repair

Det här schampoot marknadsförs med adjektivet weightless, viktlös. Andemeningen ska nog vara att håret blir luftigt och flygigt - volym och action. Ja, jag gillar det.
Avsett för nordiskt hår, hand upp, mina strån är tunna som glasfiber i det fiberoptiska bredbandet här (har min man, datornörden, förklarat för mig att vi använder i det där stadsnätet).Svar ja, håret blir s a s lättare, mindre nedtyngt. En blåsig dag kommer det nog att behövas lite mouse o dyl för att det inte ska se elektriskt ut.

Inga kommentarer: